Voorbij ...... (....... de grenzen ......) - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu Voorbij ...... (....... de grenzen ......) - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu

Voorbij ...... (....... de grenzen ......)

Door: NinaTika

Blijf op de hoogte en volg

23 Augustus 2008 | Nederland, Tilburg

Het mooie avontuur in Peru is voorbij .. tenminste .. schijn bedriegt soms heeeeeeel hard .. hihihih! Ik ben thuis ..

Het is lang geleden dat ik op deze site ben geweest .. de titel van mijn vorige bericht .. kan NU vanuit mijn ervaringen vorm krijgen!

Wat heb ik toch allemaal meegemaakt ... vraag ik me NU hier in Nederland geregeld af!

Heb het altijd mooi gevonden om op deze manier mijn reiservaringen te delen en dat blijf ik ook zeer zeker doen! Want hoewel mijn thuis gevonden is .. blijf ik in mijn hart een vogel!

De vleugels zullen blijven slaan .. toch kan ik NU terugkeren naar de basis waarna ik zo verlangde!

Ik ben trots dat mijn ervaringen me gekleurd hebben tot de vrouw die ik aan het worden ben! En kinderloos kan ik NU nog genieten van wat de wijde wereld MIJ nog kan en wil bieden!

De reizen gaan door ... NU eerst een beetje in de omgeving en dit jaar zal het nog spannend worden waar die MAART nu weer zal zijn ...

Ik zoek niet langer wat ik niet kon vinden .. want NU weet ik dat het het enkel zal vinden als ik niet langer zoek!

Bedankt (altijd) aan alle mensen die me vanuit Nederland blijven steunen en voor de steun die ik uit de wereld krijg! Al die lieve mensen die ik tegen ben gekomen op mijn reizen, wens ik ooit weer terug te mogen zien! Op naar het volgende aontuur .....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 70374

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: