Nog maar 3 weken Cusco te gaan! - Reisverslag uit Cusco, Peru van avonturier - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken Cusco te gaan! - Reisverslag uit Cusco, Peru van avonturier - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken Cusco te gaan!

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg

09 Maart 2007 | Peru, Cusco

Lieve allemaal,

dit wordt een van de laatste berichten uit Cusco Peru! Nee, ik ben nog lange niet in Nederland, maar ben wel mijn stage aan het afronden! Over 3 weken ben ik weer een stukje dichterbij het afstuderen! Wie had dat gedacht, he pa! Nou, ik heb het maar mooi gefixd vind ik zo! Ben best trots op mijn avonturen. En ook al ligt er nog heel veel werk bij Inca Educa op mijn bord, ook staan er nog leuke dingen in het vooruitzicht! Volgende week ga ik nog even naar Bolivia om mijn visum te verlengen en de week daarna ga ik me toch echt wagen aan de Inca trail! Jullie horen het wel of ik het overleefd heb... zo ja, kunnen jullie ook meegenieten van een beetje Machu Pichu!

Goed, nu maart zijn intrede heeft gedaan is de carnaval hier eindelijk ook op zijn einde! Carnaval duurt hier de gehele maand februari en is voornamelijk het gooien van water of het spuiten van foam naar elkaar, en natuurlijk vooral naar de gringo's! Een paar keer ben ik goed te grazen genoemn met een grote bus foam, maar heb mijn pakje droog kunnen houden! Hahaha! Maar goed, in de kleinere dorpjes rond Cusco leverde dit wel hele gekleurde feesten op. Traditioneel geklede dansgroepen traden hele zondagen op, onder het genot van een chicha (zelfgebrouwen maisbier) of een cuy (een geroosterde cavia?!). De traditionele muziekjes klonken overal net zolang tot iedereen ladderzat naar huis strompelde. Ja, dat kunnen ze hier wel: zuipen!!!

Hahaha, nou, voor alle belangstellende mijn terugvlucht staat vast! Ik vlieg 4 mei uit Lima naar Madrid en daar kom ik dan op 5 mei aan! Dan nog een vluchtje naar NL en het avontuur is weer op zijn einde gekomen! Maar goed in de maand april ga ik met mijn rugzak nog even het land door. Noord-Peru en even een kijkje in de keuken van Ecuador! Maar dan wordt het toch echt tijd om naar huis terug te keren en af te gaan studeren (dat is ook nog een hele lang weg!)!!!!

Vanuit hier muchos besos en nos vemos! Het volgende avontuur zal Bolivia beslaan! Kan niet wachten!!!!!!

  • 09 Maart 2007 - 22:02

    Frauk:

    Joepie de poepie de eindstreep komt in zicht!!!!
    Voor jou iets minder leuk maar o wat zal ik blij zijn je weer te zien!
    Ik hoef niet te zeggen geniet van de laatste mooie weken want dat doe jij toch wel!
    Dikke kus

  • 09 Maart 2007 - 22:04

    Anmol En Itcha:

    hallo lieve tashadidie
    wij missen je,straks is t paasvakantie!!!!!kom je efe bij ons???????please!!!!!!!!wij houden heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van jou
    veeeeeeeeeeeel lezier met zwager.dag lieverd mama mis je ook heel veel maar ga zo door je bent goed bezig
    doey

  • 10 Maart 2007 - 12:35

    Nicole:

    hee maartje,
    gaaf man! Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar.... en dat alles goed gaat. Heel veel plezier in Noord-Peru en Equador en succes met het afronden van je stage!!! Lekker gevoel moet dat zijn.
    tot snel xxxx Nicole

  • 12 Maart 2007 - 12:29

    Eefje:

    JEEEUUUUUUUHHHH! ook ik ben heel blij dat je terug komt. Maar geniet er nog maar van, ik hou hier een plekkie warm (want de zon schijnt al volop) zet hem op op de inca trail. Denk maar aan onze Thailand overwinning You can do it !!!!

  • 13 Maart 2007 - 12:54

    Renaat:

    Nou Maart, voldoende bagage voor op de Inca Trail inmiddels denk ik zo! Het zal ook wel fijn zijn om op die manier af te sluiten? Maar ik hoop dat je voorlopig nog een beetje het gevoel van oneindigheid kunt bewaren! Veel plezier nog en veel liefs vanuit een zonovergoten Belgie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 70457

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: