Ecuador - Reisverslag uit Shell, Ecuador van avonturier - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslag uit Shell, Ecuador van avonturier - WaarBenJij.nu

Ecuador

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2007 | Ecuador, Shell

Na de lange kuststrook van Noordelijk Peru hebben we het eindelijk gehaald: Ecuador! Nog wat bussen verder en uiteindelijk op punt van bestemming aangekomen: Shell. Mi amorsitos pueblito! Pequenito! Een klein dorpje gelegen in het Amazone gebied. Groen, groen, groen... overal waar je kijkt! Prachtig! Maar toch dringt de pracht van de omgeving pas na een paar dagen door, want in mijn hart zit nog steeds het beeld van Cusco. En na de kusstrook van Peru te hebben bewonderd is mijn mening alleen maar bevestigd! Cusco is de allermooiste en allerbijzonderste plek in Peru. Ik ben dan ook erg blij dat ik lange tijd van de goede energieen, mooie uitzichten, prachtige bergen en oude histories heb mogen genieten! Cusco bedankt voor alles wat je me gegeven hebt: I WILL BE BACK!!!

Goed, over Ecuador valt ook zeker niets te klagen. Twee weken heb ik de tijd gehad om ook deze plek een beetje te leren kennen. Voornamelijk zijn we in Shell gebleven, aangezien meneertje toch weer eens aan het werk moest! Goed, terwijl hij zijn internetcafe aan het runnen was, heb ik heel wat werk kunnen verzetten voor mijn scriptie! En heb ik na 6 maanden eindelijk mijn vadertje weer eens aan de telefoon gesproken!

Af en toe namen we een momentje om de omgeving te leren kennen, Puyo en Banos zijn de dichtst bij gelegen belangrijke plaatsen. Ieder plaatsje kent hier ongeveer zijn eigen vulkaan. Weer een ervaring rijker: had in mijn leven nog geen vulkaan gezien en nu meerdere!

Goed, de rivier in het dorpje was ook een van de belangrijkste uitstapjes. Lekker een duik om af te koelen in het heldere water! Genieten dus!!! Zon en regen wisselt zich hier af en dat houdt de blaadjes aan de bomen groen... regen maakt hier niet meteen koud! Prima vertoeven dus....

Morgen begint langzaamaan de reis terug naar Lima om op 4 mei richting Nederland te vliegen! Eerst nog een paar daagjes Quito leren en daarna weer wat lange busritten terug naar Lima! Hierbij dus waarschijnlijk het laatste avontuur op deze pagina. En iedereen weer bedankt voor het volgen en alle lieve reacties! En natuurlijk: tot heel snel in Nederland!

PARA MI AMORSITO: yo se no puedo escribir en espanol pero me voy a probar! ESO ES PARA TI! Entonces tienes mi pagina web... y que tal? Te gusta las foto´s? Mi amor: quiero compartir con todo el mundo: TE AMO y me voy a volver solo para ti porque quiero conocer mas a este loco! Gracias para compartir este viaje conmigo y gracias para compartir su tierra conmigo! Tambien muchas gracias a su madre para recibir a mi muy bonito! Tenemos solo poco tiempo mas pero despues tenemos mucho tiempo mas para concer a nosotros y tambien a Ecuador! Nos vemos pronto y muchas muchas! CHAU!!!!

  • 29 April 2007 - 04:55

    Papa:

    Vanacht de tijd genomen al je foto's eens goed te bekijken: RILLINGEN.
    Dan zit ik hier in Zuid-Afrika op een helpdesk echt mijn tijd te verdoen.
    Misschien ga ik ook wel een internetcafe beginnen, in Botswana, zeg je vriend maar dat ik wel even voor een 'werkbezoek' naar Ecuador kom.

  • 29 April 2007 - 07:18

    Hanna:

    heey Maatje,

    Ik ben zo benieuwd om al je verhalen in levende lijve te horen! we spreken snel een keertje af! ik heb na 4 mei ook 2 weken meivakantie van mijn stage..dus dat moet goedkomen!

    spreek je snel..geniet van de laatste daagjes..kus hanna

  • 29 April 2007 - 08:17

    Hanneke Hörmann:

    Lieve Maartje,
    Wat kun je toch spontaan schrijven over je belevenissen! Heel leuk om te lezen!! Onze Willem zei laatst toen ik weer een berichtje voorlas aan hem: Wat zou ik DIE graag weer eens in mijn armen houden! Vind je dát nou niet lief?!
    Hij is je dus nog láng niet vergeten...en ik ook niet. Misschien tot binnenkort in Goirle ergens ( ik hoop het echt!) en heel veel liefs uit Waalwijk van Rob Hanneke Noortje en Joep.

  • 30 April 2007 - 08:16

    Eefje:

    haha die pa een internetcafe! Eindelijk je roeping gevonden. Dat je terug gaat keren is zeker, maar dan ga ik je toch echt vergezellen, want het is prachtig daar. Aan hoe je schrijft (en klinkt) weet ik dat deze ervaring je zoveel goeds heeft gedaan, dat Peru alleen maar heel bijzonder kan zijn. Veel succes met je afscheid. Dat is het zwaartste van alles.... xxx

  • 04 Mei 2007 - 21:25

    Sofia:

    het laatste nachtje!

  • 16 Mei 2010 - 18:20

    Leoncito:

    esos momentos cambiaron mi vida y seguiras en mi corazon para siempre ..y siempre seras para mi mi amor tambien el amor imposible que nunca compredere que paso ....pero asi mismo te digo aqui que te amare asi tu no quieras aceptarlo ...kus

  • 21 Juli 2012 - 02:33

    Leoncito:

    Están en mi corazón para toda toda mi vida fue hermoso conocerte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Shell

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 70449

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: