Thuis. - Reisverslag uit Goirle, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu Thuis. - Reisverslag uit Goirle, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu

Thuis.

Door: Avontura

Blijf op de hoogte en volg

11 Mei 2007 | Nederland, Goirle

Vrijdagochtend om 8 uur werd ik opgehaald vanaf het hostal om naar het vliegveld te gaan. Rond 10 uur vloog ik van Lima naar Quayagil.... snel gebeld dat ik nu toch nog even dichterbij was. Om vervolgens de lange zit naar Madrid te maken. Rond 8 uur in Madrid.... shit jasje aan boord vergeten. Niet meer gezien! Wachten tot half 3 om op te stijgen naar Amsterdam. Tussen de Nederlanders voelde ik me ineens heel vreemd, had liever onder de Peruanen teruggevlogen. De herinnering leek ineens zover weg...

Op Schiphol mijn lieve zusje, broer, oma en Fraukje om me welkom te heten dat was erg leuk! Even toch weer slikken.... ben weer thuis! Onderweg lekker friet met sate... dat heb ik wel gemisd, hahaha! Snel alweer in Goirle waar ook alles versierd was! Bedankt lieve dierbaren, dat was een heel warm welkom thuis! Super!

Nu schrijf ik dit na een week terug in NL om uiteindelijk toch een mooi compleet album te laten maken van de afgelopen avonturen. Ik weet zeker dat het niet bij dit avontuur blijft maar nu maar eerst even wennen aan thuis in NL. Het weer is zoals vanouds... dus dat verhelpt de heimwee niet! Hahaha!

Goed, de studie is de komende maanden prioriteit nummer 1. Afstuderen gaat me dit jaar zeker nog lukken! Op naar het einde! Voor nu iedereen hartelijk bedankt voor het volgen van deze pagina en bedankt voor een warm welkom in Nederland! En voor wie ik nog niet ben tegengekomen: tot heeeeel snel! Dikke kus Avontura!

  • 11 Mei 2007 - 16:45

    IK:

    Lieve Pa, ik miste je op het vliegveld en ik mis je hier thuis. Kom jij nou ook maar weer snel naar huis dan zijn we weer even met z'n allen samen! Daar kijk ik erg naar uit! Toch ook nog veel plezier daar toegwenst! De tijd gaat sneller dan je denkt.... dikke kus Maartje!

  • 12 Mei 2007 - 22:04

    Hanna:

    Heey Maartje

    Welkom thuis! We moeten snel een keertje afspreken in Breda! Dan kun je gelijk mijn nieuwe huisje zien!
    Goed te horen dat je helemaal heelhuids bent aangekomen...maar had het ook al deels van Frauk gehoord ;)
    Kom snel maar een keer een borrelke drinken! Lijkt me gezellig!

    Dikke kus Hanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 70455

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: