De weg terug.... - Reisverslag uit Goirle, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu De weg terug.... - Reisverslag uit Goirle, Nederland van avonturier - WaarBenJij.nu

De weg terug....

Door: Aventurera

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2007 | Nederland, Goirle

Misschien voor sommige een verassing: maar inderdaad ik keer terug waar ik geweest ben! Morgen (over een paar uurtjes) vertrekt mijn vliegtuig naar Lima. Met een directe vlucht ben ik diezelfde dag nog in Quito Ecuador. Natuurlijk niet zomaar..... Goed: tweede niveau initiatie is voor mij een feit. Ik ga terug waar ik vorig jaar begonnen ben... terug als Paqo naar Pisac... om op 12 september in Nederland terug te komen als Pampamisayoc. IK STA OPEN!

De beslissing is heel snel gevallen en nog geen twee weken later is deze site ineens weer in gebruik. Ik stel me geen vragen meer en volg mijn gevoel. Ik ben benieuwd wat me de komende tijd gaat brengen en dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen op deze manier!

Eerste stop: QUITO. Dan met de bus de weg terug naar Cusco.... ik kan hem proberen te lopen als een echte Inca... maar aangezien de twee niveau initiatie op 6 en 7 augustus plaatsvindt in Pisac Peru.... zal ik toch maar gewoon met de bus gaan! Hahaha.... ik heb er zin in en ik vind het natuurlijk ook weer bere spannend. Maar dit keer bekend terrein, dus vol vertrouwen!

Velen hebben tegen me gezegd: goed dat je teruggaat, misschien kom je dan tot een betere afronding van verschillende zaken bijvoorbeeld die scriptie. Ik zeg: de wereld ligt open: ieder einde heeft een begin!

Tot een nieuw bericht van weet ik waar, wat een heerlijk gevoel: de letterlijke reis in het leven! Buen viaje! Nos vemos en Sieptembre! Chau hasta la vista! Avonturera

  • 27 Juli 2007 - 09:56

    Renaat:

    Goede reis lieve Maart!

  • 01 Augustus 2007 - 09:08

    Pasquale:

    Allekes lieve Maartje!
    Volg je gevoel, dan komt het zeker wel goed!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 70451

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: